Artykuł o wirtualnym biurze

becnie istnieją spore rozbieżności pomiędzy konkretnymi usługodawcami w tym zakresie. Z pewnością główną działalnością takich firm jest zapewnienie klientowi adresu do korespondencji i obsługa przychodzącej do niego poczty. Trzeba

Artykuł o wirtualnym biurze

Jakie są usługi w zakresie wirtualnego biura?

Czym tak naprawdę zajmują się wirtualne biura? Na czym polega ich działalność? Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta, gdyż obecnie istnieją spore rozbieżności pomiędzy konkretnymi usługodawcami w tym zakresie. Z pewnością główną działalnością takich firm jest zapewnienie klientowi adresu do korespondencji i obsługa przychodzącej do niego poczty. Trzeba zauważyć, że jest to dość pracochłonne, szczególnie w przypadku przychodzenia sporej ilości listów i wiadomości elektronicznych. Często wirtualne biura oferują także wsparcie w zakresie księgowości czy obsługa numerów telefonicznych. Coraz częściej możemy spotkać się także z możliwościami wynajmu przestrzeni biurowej w celu zorganizowania spotkania biznesowego itd.


Co to jest work-life balance?

Work-life balance - koncepcja zarządzania czasem, stawiająca za cel odnalezienie równowagi pomiędzy "pracą" (kariera i ambicja) a życiem prywatnym (zdrowie, rozrywka, rodzina, duchowość).

Idea work-life balance powstała na przełomie lat 70. i 80. XX wieku1. Jest odpowiedzią na pojawiające się problemy społeczne, takie jak pracoholizm czy wypalenie zawodowe. Ideałem jest stan, w którym wszystkie działania są zgodne z naszymi podstawowymi wartościami i służą naszej wizji i celom.

Zgodnie z ideą WLB, pracodawca powinien doceniać swojego pracownika i dbać o jego dobre samopoczucie i zadowolenie z pracy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Work-life_balance


Warto wiedziec - zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem ? planowe i systematyczne wykonywanie zadań, zmierzające do osiągnięcia celów.

Zarządzanie czasem obejmuje procesy wymagane dla zapewnienia osiągnięcia celów we właściwym czasie. Obszar ten obejmuje:

Wyznaczanie celów ? identyfikacja działań, które muszą zostać wykonane dla osiągnięcia celów
Planowanie ? estymowanie czasu potrzebnego dla wykonania poszczególnych działań
Podejmowanie decyzji o sposobie realizacji zadań
Realizacja ? stworzenie harmonogramu działań dla wykonywanych czynności, analizowanie kolejności działań, czasów trwania oraz wymaganych zasobów
Monitorowanie ? kontrolowanie osiągniętych wyników i ewentualna korekta celów


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarz%C4%85dzanie_czasem